متن آهنگ های آلبوم زیر خط مرگ از کامران مولایی متن آهنگ های آلبوم زیر خط مرگ از کامران مولایی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : جمعه 28 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

متن آهنگ "مرحم" از كامران مولایی

 

خودت بهم بگو چرا این همه آزارم میدی
جلو چشات سوختم ولی درد منو نفهمیدی
گفتم میای تو زندگیم یه كمی آروم میگیرم
این بودنت نبودنه هستی و دارم میمیرم
با اینكه تو كنارمی خیلی دلم از تو پره
اینجوری كه تو با منی به درد من نمیخوره
نبودنت یه دردیه بودنتم درد دیگه
چشمای خیس من همش از غم بی كسیم میگه
تموم دلخوشیم اینه بگی همیشه با منی
نه اینكه اینجوری بخوای آتیش به جونم بزنی
به جای اینكه مرحم زخمای زندگیم بشی
زخم زبونم میزنی دلخوشیامو میكشی
بگو چطور دلم باید از پس غصه بر بیاد
این همه آزارم میدی بازم دلم تو رو میخواد
اگه میخوای بری برو برو دیگه دلو بكن
اگه میخوای باشی بمون نمك به زخم من نزن

 

 
 
كی فكرشو میكرد با كوله بار غم از خاطرت برم
رفتی گذشتی از احساس من ولی از تو نمیگذرم
كی فكرشو میكرد بعد نبودنت سرخورده تر بشم
من فكر میكنم بازم به یاد تو افسرده تر بشم
پیش تو مردنم یا زنده بودنم فرقی نمیكنه
اما برای من بازنده بودنم فرقی نمیكنه
باید مسیرمو بی همسفر برم
با كوله بار درد كی فكرشو میكرد
من تو جوونی یم پیر غمت شدم
كاری نمیشه كرد كی فكرشو میكرد
 
 
 
 
نمیدونی چقد تنهایی دلگیره نمیدونی به بد وضعی دلم گیره
واسه مردی كه از دوریت پریشونه ببین مردن به پای تو چه آسونه
منم زخمی درد و غم دلم از دست تو خونه
دیگه با این همه غصه ازم چیزی نمیمونه
هنوز از دوری میسوزم هنوزم با دلم سردی
ببین با سردی قلبت چه آتیشی به پا كردی
یكی اینجا تو غمخونه بدون تو پریشونه
پریشونه و دیوونه بهشتم بی تو ویرونه
غمی كه مثل زندونه كنار من فراوونه
دلی كه از دلت خونه تو رو عاشق نمیدونه


 
 
انقدر از همه كس بد دیدم كه به چشمای خودم بدبینم
شاید دنیا خوبه و من دارم دنیا رو با دید بد میبینم
شاید زودرنجم و مشكل اینه كه همه چی رو به دل میگیرم
زود قضاوت میكنم كه میگم در این دنیا رو گل میگیرم
اگه سر تا سر زندگی من مصیبته
اگه پشتم زخمی خنجر یك رفاقته
اگه پاداش وفاداری من خیانته مگه تقصیر منه ؟
ای خدا بهم بگو اگه تقصیر منه اگه تقصیر منه
چرا بدبیارو توو فال منه چرا تقویم من از غصه پره
چرا سرنوشت من شكستنه چرا دردام خارج از تصوره
اگه تقصیر منه جرمم چیه من تقاص چی رو میدم ای خدا
من مقصر بگو كی تموم میشه كه عذابمو كشیدم ای خدا
 
 
با همون نگاه اول دل به چشمای تو بستم
خیلی وقته كه گذشته هنوزم عاشقت هستم
خاطرت برام عزیزه تو بمون واسه همیشه
مردی كه دل به تو بسته از تو دل زده نمیشه
نازنین با تو من شادم از غم آزادم دل به تو دادم
خوب من تو كه میدونی وصله ی جونی بگو میمونی
نازنین با تو من شادم از غم آزادم دل به تو دادم
خوب من تو كه میدونی تو رگام خونی وصله ی جونی
بگو میمونی همیشه تو كنارم تو كه میدونی گلم چه حالی دارم
عاشقم دیوونتم برات میمیرم بیا تا سر روی شونه هات بذارم
دل من فقط تو رو میخواد عزیزم جز تو با كسی سر سازش نداره
تو كه نیستی دل من توو تب و تابه حتی یك لحظه هم آرامش نداره



 
كنار هم دل خوشی نداریم دلت میخواد كنار هم نباشیم
با حال و روزی كه من و تو داریم بهتره كه توافقی جدا شیم
خونه نگو خرابه ی من و تو من و تو كه اسیر روزگاریم
هر دوی ما كلافه از زندگی حوصله ی همدیگرم نداریم
رو قلبم رو قلبم رو قلب من غصه و درد و داغه
چاره ی كار هردومون طلاقه
من و تو من و تو من و تو از زندگی لطمه خوردیم
آخرشم برای هم نمردیم
برای هردومون سخته من اینو خوب میدونم
كه تو با من نمیمونی منم با تو نمیمونم
باید از هم جدا باشیم تو راه ما تداوم نیست
باید باور كنیم اینو میون ما تفاهم نیست



 
 
چه خوبه حالت این روزا از اینكه بی تو بی تابم
ببین از غصه ی دوریت شبا با گریه میخوابم
نه خواب راحتی دارم نه آرومم تو بیداری
میخوام از غم جدا باشم تو با دوریت نمیذاری
ندیدی سادگی هامو چقدر ساده رهام كردی
تموم دلخوشیم اینه همون طور ساده برگردی
تو كه دنیای من هستی یه دنیا دوری از دستام
تو هر اندازه كه دوری همون اندازه من تنهام
چه راحت رفته از یادت دلی كه بی تو میمیره
ببین اسم منم حتی داره از یاد تو میره
با اینكه غصه هام كم نیست با اینكه از تو دلگیرم
ولی خوشحالم از اینكه دارم با عشق میمیرم



 
تا رفتی از كنار من همه دنیامو غم كردی
نمیدونی كه با دوریت چه كاری با دلم كردی
یكی با گریه های تلخ شبا تا صبح بیداره
میدونم سهمم از شادی به دوریت بستگی داره
درد تموم عاشقای دنیا توی دلم هست و خبر نداری
شاید خبر داری ولی نمیخوای از اینكه مغروری به روت بیاری
من تو خیالم دستتو میگیرم تو بیخیال غم و غصه هامی
حقیقته دوری و گریه كردن مسبب گریه ی بی صدامی
خبر نداری بی تو دنیامو غم گرفته
از این همه غریبی خیلی دلم گرفته
نیستی و از دل من خنده همیشه دوره
یه روز خوش نداره دلی كه سوت و كوره
هزار تا دریا رو بدن به چشمام برای گریه كردنم كم میاد
من زیر گریه میزنم وقتی كه دوری دستای تو یادم میاد
برعكس من كه از تو ضربه خوردم توی دلت از عاشقی خبر نیست
شكستن دلم رو دیدی بدون شكستن دل كسی هنر نیست



 
نمیدونی بعضی وقتا پیش میاد به دل خودم ترحم میكنم
بی تو اونقدر ذهن من مشغوله خودمو تو جمعیت گم میكنم
بی تو حتی به خودم شك میكنم گاهی یادم میره كه اسمم چیه
مرز دیوونگی و عشقو ببین تو نباشی به همین باریكیه
دارم از دوری تو میمیرم تو كه نیستی با خودم درگیرم
مث دیوونه ها سراغتو روزی صد بار از خودم میگیرم
نمیدونی تا چه حد غمگینم بی تو آیندمو بد میبینم
مگه میشه تو رو از یاد ببرم بی تو من تا به ابد غمگینم
تو كه نیستی جای خالی تو رو روز و شب با فكر تو پر میكنم
چشامو میبندم و مثل قدیم خودمو با تو تصور میكنم
بی تو حتی خواب به چشمام نمیاد شب بی خوابی من نمیگذره
كاش میشد خواب چشاتو ببینم كاش میشد با گریه خوابم ببره
نمیدونی كه چقد دلتنگم دارم از دوری تو میمیرم
بی تو دیوونه شدم سراغتو روزی صد بار از خودم میگیرم
خیلی وقته كه تو رفتی اما حلقه تو هنوز تو دستام دارم
تو تموم عشق و امید منی چجوری من از تو دست بردارم


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 29
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 8
|
مجموع امتـــــیاز : 8
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: کــــامرانـــــ مــــولایــــــــــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
مریم در تـــــاریخ : 1392/2/15/mohammadsam - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
قربونت برم عالی بودبه خصوص گذاشتن متن اهنگای کامران مولایی خیلی خوشم اومددستت بی بلا.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ